رنگ ژله‌ای برای کیک

 رنگ خوراکی از ابزارهای پرکاربرد در دنیای شیرینی‌پزی و کیک پزی است که به تولیدات این صنایع جلوه‌ای جذاب و خلاقانه می‌بخشد. رنگ‌های خوراکی از جمله رنگ ژله‌ای به غذاها و خوراکی‌ها زیبایی و تنوع می‌بخشد؛ به طوری که با این رنگ‌ها می‌توان یک کیک ساده را مانند یک اثر هنری ارائه کرد. با تکامل اطلاعات افراد و پیشرفت فناوری در زمینه غذا و خوراکی‌ها، رنگ‌های خوراکی به‌عنوان یک افزودنی جذاب به دنیای خوراکی معرفی شدند. یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها رنگ ژله‌ای است. رنگ ژله‌ای برای کیک یکی از محبوب‌ترین ترکیبات در کیک پزی است. در ادامه به معرفی جامع رنگ ژله‌ای و تأثیر آن بر این صنعت می‌پردازیم.

 

 معرفی و شناخت کاربرد رنگ‌های ژله‌ای

 رنگ ژله‌ای یکی از رنگ‌های مصنوعی پرکاربرد در کیک پزی به شمار می‌رود این رنگ‌ها تنوع بسیاری دارند و به صورت مایع ژله‌ای به فروش می‌رسند. از کاربردهای رنگ‌های ژله‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از رنگ‌های ژله‌ای برای مصارف خانگی و کارخانه‌ای استفاده می‌شود. در حال حاضر خانم‌های خانه‌دار نیز برای تزیین انواع کیک و دسر می‌توانند از رنگ‌های ژله‌ای استفاده کنند.
  • از دیگر کاربردهای رنگ‌های ژله‌ای می‌توان به ترکیب جذاب آن با خمیر و خامه کیک اشاره کرد.
  • ترکیب رنگ‌های ژله‌ای به خمیر کیک و یا خامه برای تزیین، جلوه منحصربه‌فردی به کیک و بافت آن می‌دهد. اضافه کردن رنگ ژله‌ای به خامه موجب می‌شود تا خامه غلیظ باشد و به خوبی فرم بگیرد. این ترکیب می‌تواند برای انواع کیک و دسر مورد استفاده قرار بگیرد.
  • با استفاده از رنگ‌های ژله‌ای می‌توان تزیینات جذاب و زیبایی را روی کیک ایجاد کنید. در واقع بافت غلیظ این رنگ‌ها تزییناتی بسیار جالب و مشابه ژله در رنگ‌هایی متنوع ایجاد می‌کند.
  • رنگ ژله‌ای علاوه بر مخلوط شدن با خامه، برای تزیین آیسینگ، فوندانت، انواع بستنی، بیسکویت و پاستیل استفاده می‌شود

 

 

 معرفی و شناخت کاربرد رنگ‌های ژله‌ای

 ویژگی‌ها و مزایا رنگ‌های ژله‌ای

 رنگ‌های ژله‌ای جزو رنگ‌های مجاز خوراکی هستند که به دلیل داشتن خاصیت پوشش‌دهی جزو بهترین رنگ‌ها برای صنعت کیک پزی و شیرینی‌پزی به شمار می‌روند. برخی از  ویژگی‌های رنگ‌های ژله‌ای عبارتند از:

 

  • استفاده از رنگ‌های ژله‌ای بسیار آسان است و طیف رنگی متنوعی را می‌توان در میان آن‌ها یافت. از خصوصیات مهم رنگ‌های ژله‌ای این است که می‌توان آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کرد و رنگ دلخواه خود را ایجاد کنید. به‌این‌ترتیب شما رنگ ترکیبی و خاص خود را بدون اینکه تغییری در بافت آن ایجاد شود به دست خواهید آورد.
  • شفافیت و براقیت یکی از ویژگی‌های رنگ‌های ژله‌ای است که با به کار بردن آن در تزیینات کیک و شیرینی می‌توان ظاهری واقعی و شبیه ژله ایجاد کرد.
  • رنگ‌های ژله‌ای را می‌توان به شکل‌های متنوعی برای تزیین به کار برد و در واقع یکی از ابزارهای پر کاربرد در رنگ‌آمیزی سطح شیرینی و کیک رنگ‌های ژله‌ای است. این تنوع در کاربرد موجب می‌شود تا شیرینی پزان بتوانند افکت‌های مختلف را برای تزیینات کیک پیاده‌سازی کنند.
  • از دیگر ویژگی‌ها و مزایای رنگ‌های ژله‌ای می‌توان به عدم تغییر بافت و قوام خمیر کیک اشاره کرد. با اضافه کردن این رنگ‌ها شما هیچ تغییری در بافت و طعم کیک مشاهده نخواهید کرد.
  • همچنین رنگ‌های ژله‌ای در برابر حرارت و دما مقاوم هستند و افزودن آن به خمیر کیک و سپس حرارت دیدن آن خاصیت رنگ را از بین نمی‌برد
  • قدرت رنگ‌دهی رنگ‌های ژله‌ای بسیار بالا است؛ به همین دلیل استفاده از آن نسبت به سایر رنگ‌های خوراکی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و تنها با چند قطره می‌توان به رنگ مدنظر خود رسید.

 

 

 ویژگی‌ها و مزایا رنگ‌های ژله‌ای

 سخن پایانی

 این روزها ظاهر کیک‌ها مانند گذشته نیست و در طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی تهیه می‌شوند. این رنگ‌ها و طرح‌های زیبا را می‌توان با استفاده از رنگ‌های ژله‌ای ایجاد کرد. رنگ‌های ژله‌ای کاملاً مجاز و بهداشتی هستند و نیازی نیست نگران ضرر آن‌ها برای سلامتیان باشید.

رنگ های ژله ای کپی کیک در تنوع 30 رنگ در سه وزن 100 و 35 و 150 گرمی قابل عرضه به مشتریان است

از جمله مزیت ها رنگ های ژله ای کپی کیک

غلظت بالایی دارند * طعم رسپی شما را تغییر نمی دهد ، رایحه بی نظیری دارد ، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشد ، مقرون به صرفه است ( تنها با چند قطره به رنگ دلخواه خود می رسید )، خامه را شل نمیکند و تنوع رنگی بالایی دارد .

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید